torstai 30. kesäkuuta 2016

Kun iskee "pakko saada"-ihastus !

Ah mä en uskalla pysähtyä edes ajattelee kuinka monesti etenkin lasten synnyttyä milloin mistäkin on iskenyt se semmoinen pakko saada että hypin ympäri ämpäri eestaas tonkien joka kiven alta ja nurkasta, myönnettäköön, lettilegsut ja gugguu pipot on ollut se semmoinen missä meinannut toivottomuus vallata, mutta loppupeleissä oon kuitenkin aina tähän asti löytänyt etsimäni ennenkuin ehtinyt luovuttaa.

Mun viimeisin "pakko saada"-ihastus saapui tänään ❤️


Mistähän seuraavaksi hukkaantuisi :D

5 kommenttia:

  1. Tuo Vimman letti on kyllä kangaspiireissä aiheuttanut välillä melkoisen manian. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaan kuvitella :D mut on toi kyllä ihana ! 😍

      Poista
  2. Noi on kyllä ihanat, mutta menettää hohtoaan kun niitä on nyt kaikilla. Hmm, mikähän se seuraava vois olla, joku kotimainen varmaan sekin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on niiiiiin ihanat, vielä vaan ihanimmat ku vetäsee jalkaan, ei halua ollenkaan ottaa pois kun on niin mukavat :D

      Miten mä taas vasta nyt huomaan että kirjoitusvirhepaholainen päässyt esikatselun läpi :D no hullaannun hukkaannun, samapa tuo :D

      Poista
    2. Ai on ihanat :) Mä himoitsen niitä pinkkejä lettejä, mut ei niitä oo missään nettikaupoissa.
      Mä oon nyt vasta muutama viikko sitten ihastunut näihin mun molo kidsin ruusupöksyihin. Nyt en muita käyttäiskään :D

      Aika sama, hullaantua tai hukkaantua, vierekkäiset kirjaimet kuitenkin :D

      Poista

Jos pääsit tänne asti, etkä vielä ole kyllästynyt kuoliaaksi, ilahtuisin kovasti kommentista :) Hyvä maku on hyvä muistaa !